Rychlý kontakt
Federal Cars Liberec - Novinky z Volva

NABÍDKA VÝBAVY PRO VOLVO XC90 - Motory

Volvo XC90

T8 Twin Engine AWD, 390 k / 640 Nm

Volvo pohon T8 Twin Engine s hybridní plug-in technologií Vám zajistí zajistí přináší povznášející zážitek z jízdy a efektivitu bez kompromisů. Právě toto hnací ústrojí, kombinuje vysoce výkonný zážehový motor s elektromotorem. A díky tomu zaručuje mimořádný výkon na dálnici, ale i denní dojíždění s nulovými emisemi – v případě potřeby také s možností pohonu všech kol.

Kombinace osmistupňové automatické převodovky Geartronic™ a ručně vyráběnou křišťálovou řadicí pákou Orrefors® pohání zážehový motor přední kola a elektromotor kola zadní nápravy. Toto spojení poskytuje okamžitou akceleraci a navíc u něj lze navolit pohon všech kol.

  • Elektrický režim Pure upřednostňuje elektrický pohon s nulovými emisemi a dojezdem až 50 km, ideální pro každodenní pojížďky.
  • V režimu Hybrid je využíván elektromotor i zážehový motor k optimalizaci výkonu, spotřeby i komfortu.
  • Režim Power zapojuje veškerou dostupnou sílu k maximalizaci výkonu.
  • Režim AWD aktivuje trvalý pohon všech kol pro zlepšení trakce na kluzkém povrchu.

Kompaktní instalace baterie uprostřed vozu přispívá k vyváženým jízdním vlastnostem a nezasahuje do prostoru pro cestující ani pro náklad.

Motr T8 Twin Engine
Motor T6

T6 AWD 310 k / 400 Nm

Toto výkonné pohonné ústrojí poskytuje vynikající jízdní dynamiku bez kompromisů v oblasti účinnosti. Je výsledkem kombinace nejmodernější technologií zážehového motoru, rychle reagujícím pohonem všech kol a plynule řadící 8stupňovou převodovkou Geartronic™. 

Díky spojení technologie nízkého vnitřního tření, inovovaného systému správy motoru, přímého vstřikování paliva systémem Common Rail a kombinované technologie přeplňování kompresorem/turbodmychadlem je energie motoru k dispozici v každé rychlosti. Krom toho kompresor dodává motoru větší krouticí moment v nízkých otáčkách, takže vůz skvěle reaguje na plynový pedál. Ve vyšších otáčkách se pak zapojí turbodmychadlo.

Nízká hmotnost motoru přispívá k pružnému ovládání v serpentinách, zatímco technologie Stop-Start a funkce Eco optimalizují provoz pohonného ústrojí i klimatizace směrem k dalšímu snížení spotřeby a emisí CO₂. Filtr pevných částic pak pomáhá snižovat koncentraci škodlivých částic ve výfukových plynech.

Díky přidané funkci jízdních režimů můžete charakter hnacího ústrojí v režimech Comfort, Eco, Dynamic a Individual snadno přizpůsobit svým potřebám.

T5 AWD, 250 k / 350 Nm

Volvo zážehové hnací ústrojí T5 AWD reaguje stejně pohotově na dálnici i ve městě. Vynikající všestranný motor štědře dodává energii právě tam, kde je jí zapotřebí, a ve spolupráci s rychle reagujícím pohonem všech kol a plynule pracující 8stupňovou převodovkou Geartronic™ zaručuje excelentní jízdní vlastnosti.

Díky technologii nízkého tření, inovovanému systému správy motoru, přímému vstřikování paliva Common Rail a pokročilé technice turbodmychadla tento motor maximalizuje výkon i účinnost. S ohledem na každodenní pojížďky je turbodmychadlo konstruováno pro zvlášť dobrou odezvu v nízkých a středních otáčkách.

Nízká hmotnost motoru přispívá k pružnému ovládání v serpentinách, zatímco technologie Stop-Start a naše vlastní funkce Eco optimalizují provoz pohonného ústrojí i klimatizace směrem k dalšímu snížení spotřeby a emisí CO₂.

Díky přidané funkci jízdních režimů můžete charakter hnacího ústrojí v režimech Comfort, Eco, Dynamic a Individual snadno přizpůsobit svým potřebám.

Volvo - T5 AWD
Motor Volvo - B5 AWD

B5 AWD, 235 k / 480 Nm

Výkonné elektrifikované vznětové pohonné ústrojí B5 AWD s technologií Mild-Hybrid vám poskytne vysoký výkon a vybroušené jízdní vlastnosti při současném snížení emisí CO2. Díky rekuperaci brzdné energie a jejímu využití k podpoře vznětového motoru vám technologie Mild-Hybrid pomáhá efektivněji využívat palivo. Přispívá také ke komfortnějšímu pocitu z řízení. Motor se restartuje okamžitě a nabízí plynulejší rozjezd.

Technologie Mild-Hybrid představuje významný krok k udržitelnější elektromobilitě. Její základ tvoří výkonný integrovaný startér-generátor a 48V baterie, která doplňuje běžný 12V elektrický systém vozidla. Při sešlápnutí brzdového pedálu nebo brzdění motorem se kinetická energie, která by jinak unikla v podobě tepla, převádí na energii elektrickou a ukládá se do 48V baterie. Takto uchovanou energii lze ve vhodném okamžiku využít ke krátkodobé podpoře vznětového motoru prostřednictvím integrovaného startéru-generátoru.

Technologie nízkého tření, inovativní řídicí systém motoru a pokročilá technologie dvojitého turbodmychadla, to jsou jen některé příklady funkcí, které stojí za podivuhodnou, čirou efektivitou tohoto pohonného ústrojí. Díky preciznímu odměřování správného množství paliva pro každý válec pomáhá vstřikování i-Art motoru běžet rovnoměrněji a současně spotřebovávat méně paliva. Pro okamžitou akceleraci už od nízkých rychlostí je tu pak naše inovativní funkce PowerPulse, aktivující turbodmychadlo hned při sešlápnutí plynového pedálu.

Nízká hmotnost motoru přispívá k pružnému ovládání v serpentinách, zatímco technologie stop-start a naše vlastní funkce ECO optimalizují provoz pohonného ústrojí i klimatizace směrem k dalšímu snížení spotřeby a emisí CO2. Zdraví škodlivé znečištění pomáhá minimalizovat kontrola emisí nejnovější generace se selektivní katalytickou redukcí, která snižuje množství emisí oxidů dusíku (NOx) až o 90 %.

Naše plynule řadící osmistupňová automatická převodovka Geartronic™ a rychle reagující technologie pohonu všech kol podporují bezproblémovou kontrolu nad všemi situacemi na vozovce. Díky přidané funkci jízdních režimů můžete navíc charakter hnacího ústrojí v režimech Comfort, Eco, Dynamic, Off Road a Individual snadno přizpůsobit svým potřebám.

D5 AWD, 235 k / 480 Nm

Představujeme Vám nejsilnější vznětové pohonné ústrojí D5 AWD s výkonem 235 k / 480 Nm! A právě tento motor Vám přináší výkonnost a vyladěný jízdní projev bez kompromisů. K bezprostřední kontrole přispívá nejnovější technologie motoru, naše osmistupňová automatická převodovka Geartronic™ i pohon všech kol.

Technologie nízkého tření, inovativní řídicí systém motoru a pokročilá technologie dvojitého turbodmychadla, to jsou jen některé příklady řešení, která stojí za tajemstvím této udivující čiré efektivity. Díky preciznímu odměřování správného množství paliva pro každý válec pomáhá naše technologie i-Art motoru běžet rovnoměrněji a současně spotřebovávat méně paliva. Pro okamžitou akceleraci už od nízkých rychlostí je tu pak naše revoluční funkce PowerPulse, aktivující turbodmychadlo hned při sešlápnutí plynového pedálu.

Nízká hmotnost motoru přispívá k pružnému ovládání v serpentinách, zatímco technologie Stop-Start a naše vlastní funkce ECO optimalizují provoz pohonného ústrojí i klimatizace směrem k dalšímu snížení spotřeby a emisí CO2.

Díky přidané funkci jízdních režimů můžete charakter hnacího ústrojí v režimech Comfort, Eco, Dynamic a Individual snadno přizpůsobit svým potřebám.

Volvo XC90 - motor D5 AWD - 235/480 Nm
Volvo XC90 - technologie Mild hybrid 48v

Technologie Mild-Hybrid, 48 V

Přetvářením brzdné energie na hnací sílu pomáhá naše technologie Mild-Hybrid dále snižovat spotřebu paliva a zmenšovat emise CO2 až o 7 gramů na kilometr. Přispívá také ke komfortnějšímu pocitu z řízení. Motor se restartuje okamžitě a nabízí plynulejší rozjezd.

Technologie Mild-Hybrid představuje významný krok k udržitelnější elektromobilitě. Její základ tvoří výkonný integrovaný startér-generátor a 48V baterie, která doplňuje běžný 12V elektrický systém vozidla. Při sešlápnutí brzdového pedálu nebo brzdění motorem se kinetická energie, která by jinak unikla v podobě tepla, převádí na energii elektrickou a ukládá se do 48V baterie. Takto uchovanou energii lze ve vhodném okamžiku využít ke krátkodobé podpoře motoru prostřednictvím integrovaného startéru-generátoru.

« Zpět na novinky17.09.2019, zdroj: Volvo
Motor T6Motr T8 Twin EngineVolvo - T5 AWDMotor Volvo - B5 AWDVolvo XC90 - motor D5 AWD - 235/480 NmVolvo XC90 - technologie Mild hybrid 48v
Newsletter